Måndagsmötet 8 april

Scrolla ner för text

Covid-19
En deltagare som bor på skolan har Covid-19. Deltagaren är i karantän. De andra i kursen är i karantän och testar sig idag. Visa ännu mer hänsyn till varandra. Håll avstånd, krama inte personer du inte delar hushåll med, tvätta händerna. Mats föreslår mask om du till exempel går en körkortskurs tillsammans med andra deltagare.

Gästlärare
Designskolan, Johannes Lindgren
Scenkonstskolan 1, Rebecca Yates

Händer i veckan:

Tisdag
Körkortskurs i Metallverkstaden, 3 deltagare. Kursledare: Bassam Zakour. Deltagarlista att skriva upp sig på utanför matsalen.

Onsdag
Körkortskurs i Träverkstaden 17.30-19.00 6 deltagare. Kursledare: Jon Arvesten. Deltagarlista att skriva upp sig på finns på Expeditionen.

Onsdag-torsdag
Körkortskurs i Deltagarköket. Kursledare: Monica och Malin. Lista finns på bänken utanför matsalen. Olika tider vikta för olika boenden. Vi börjar med Norra flygeln och B-huset. Resten av boendena kommer eftersom.