”MOMO eller kampen om tiden” som vuxensaga. Nu är vi på Scenkonstskolan igång med produktionsprocessen. Efter att ha diskuterat innehåll, tolkning och stil har vi delat in grupper i klassen som skapar rum och kostym, musik, koreografi och affisch. Om nån vecka går vi upp på golvet och jobbar parallellt med gestaltningen. Premiär i början av maj här på skolan och spelar internt för skolans personal och deltagare. Så tacksamma för att kunna skapa och jobba IRL!
