Måndagsmötet 22 mars

Covid-19 läget

Vi har inte längre några sjuka i Covid-19 på skolan och har nu avslutat undervisningen på distans. Undervisningen pågår som vanligt. Det är fortfarande viktigt att fortsätta hålla avstånd, inte minst i matsalen. Tvätta händerna och iaktta stor försiktighet.

Gästlärare

Ulrika Mårtensson – Designskolan

Bassam Zakour – Bassam kommer att hålla svetskurser under vårterminen 2021, mer info kommer.

Jon Arvesten – Jon kommer att hålla svetskurser under vårterminen 2021, mer info kommer.

Karin Almheden utbildar sig till SYV. Karin kommer att praktisera på skolan och jobba tillsammans med Ulrika under veckorna 12-15.

Händer i veckan

Tisdag 23 mars

15.00 Löpargruppen samlas utanför stora gula huset.

Bastun

Vi fortsätter att att hålla bastun öppen så länge den sköts som den ska. Alltså att den är i ordning när en lämnar den, inga fester etc. Uppmaningen att hålla avstånd gäller såklart även i bastun.