Kul återseende! Torgny var elev på Ölands Folkhögskola för ca 20 år sedan – idag tillbaka som gästlärare

För ca 20 år sedan var Torgny Färm elev på allmän kurs på Ölands Folkhögskola. Idag var han tillbaka som gästlärare på allmän kurs Hälsa & friskvård. Torgny berättade att han var allmänt skoltrött efter gymnnasiet men fick en nystart på Ölands Folkhögskola. Efter ett år här fortsatte han studera till sjukgymnast med inriktning mot idrottsmedicin. Efter examen åkteTorgny till Skottland och arbetade där i fjorton år. Nu har han flyttat till Sverige och bor på Öland och idag var han alltså tillbaka på Ölands Folkhögskola. Spännande att komma tillbaka som lärare tyckte Torgny och väldigt roligt tyckte hans gamla lärare.