FINISSAGE LÖRDAG DEN 18 JANUARI 2014 Om Revolutionen kommer med konstnärsgruppen Alte Schweden 28/9 2013-18/1 2014

Nu är det dags att knyta ihop säcken och det gör Alte Schweden tillsammans med konstskolan II på Ölands folkhögskola i en workshop där man tillsammans planerar avslutningen av utställningen.
För att alla ska få ta del av förändringarna bjuder vi in till en finissage med nya filmer, performance och objekt. Alte Schweden kommer att berätta om utställningen och många av eleverna finns på plats för att samtala kring frihet och revolution och kanske deltar du själv med något i utställningen. Dryck och tilltugg serveras.

Vi vill härmed bjuda in dig och dina vänner till finissage lördag 18 januari kl.16.00
Kalmar konstmuseum har öppet till kl. 20.00.

VåÑLKOMMEN!