ÖLAND, ÖLAND, ÄLSKADE Ö

Nu är en tidig sommar äntligen kommen till Öland och vädret har bjudit oss på fantastiska veckor. De få regniga dagar som varit har varit goda och få klagomål har hörts. Det enda som det klagas på är att de nu bara är två dagar till godo här på skolan… Musikteaterklassen njuter i fulla drag men den där litet sorgliga stämningen har börjat smyga sig på. Hu. Vi tar till vara på dagarna genom att åka på utflykter, gå promenader på alvaret, klappa grisar, dansa, sjunga, spela luftgitarr och bara umgås. Idag fick vi ta del av en liten film som Tomas hade gjort till oss med bilder och klipp från årets gång och nostalgin bara sköljde över oss. Ett läsår har gått och vi fattar ingenting!

Idag är det poängjakt och vi håller på febrilt för att slutföra alla 62 uppgifter. Det gå framåt! åÑr supertaggade inför eftermiddagens brännbollsmatch och kvällens grillning. SÅKLART kommer vi stå på öppen scen och bjuda på lite härlig musik. Vi gillar ju sånt. Tihi.

Bjuder på lite bilder från dagen och från måndagens utflykt.

Underbara skola, underbara ö, vi kommer sakna er!
Stort hjärta från musikteaterklassen.