Glädjande besked

Under året, parallellt som de vanliga arbetsveckorna har pågått så har det under kvällar och fria stunder jobbats flitigt med diverse arbetsprover. Nu har resultaten av allt hårt jobb börjat rulla in i form av intervjuer och antagningsbesked.

Douglas och Olivia har blivit kallade till provdagar på svenska arkitekt. Johan A har blivit antagen till Industridesign på Konstfack. Elisa har blivit antagen till Inredningsarkitekt på Konstfack och var även nu i dagarna varit nere i Köpenhamn på intervju. Josefin, Johan D, Douglas, Rickard och Ante har blivit antagna till Konst, hantverk och design på Grimslövs folkhögskola. Victor har blivit antagen till Industridesign på Mittuniversitetet i Sundsvall och är även kallad till provdagar på Industridesign i Lund. Lovisa har blivit antagen till Design på HDK och håller här på med arbetsprover till Beckmans Form, lycka till med det. Och slutligen så har Johan D här liggandes på gräset utanför moderna muså©et i Amsterdam blivit antagen till kvällsskolan på Rietveld Academie i Amsterdam.

Det är fortfarande många som väntar på besked och arbetsprover som ännu inte har skickats in. Vi håller tummarna