Ansök till stipendieplats
  • Ansök till stipendieplats på kursen Kreativt filmskapande 1-5 juli

På kursen Kreativt filmskapande finns ett antal platser för dig som är mellan 18 och 24 år gammal och inte kan betala ordinarie kursavgift (4 725 kronor). Vi kallar dem stipendieplatser. Du betalar alltså ingenting för kursen, förutom resan hit. Vi vill ge fler chansen att prova på folkhögskola under en sommarvecka, och hoppas på sökande från olika bakgrunder.

I kursen ingår fem dagars utbildning i kreativt filmskapande på nybörjarnivå. Frukost, lunch, middag, fika och boende på skolan ingår också. Om du inte vill bo på skolan så går det också bra att åka buss eller bil till skolan.

Du behöver inte ha några speciella kunskaper eller betyg för att söka. Vi är mer intresserade av vem du är och vad du vill. Fyll i formuläret nedan och berätta mer om dig själv! Vi vill ha din ansökan senast den 5 juni.
  • Personuppgifter

Fält med asterisk (*) är obligatoriska att fylla i för att ansökan ska kunna skickas!
  • Information

• Hur vill du bo? Skolan erbjuder en plats på internatet med gemensam dusch och toalett.
  • Skriv här om du har några särskilda matallergier.